Velkommen!

Velkommen til vårt bryllup!
Vi gifter oss 1 august 2009 og her på denne siden kommer vi til å skrive alt om forberedelser frem til den store dagen:)
Selvfølgelig holder vi noe hemmelig;) Kan jo ikke avsløre alt. hehe..

torsdag 26. februar 2009

Masse på en gang!

Nå er min kollega i gang med kjolen!:D
Gleder meg til hun kommer så langt at jeg skal prøve den!

Har bestemt oss for blomsterbutikk og frisør:)
Har avtalt med frisøren og halvveis med blomsterbutikken. Skal dit en tur til uken for å snakke litt mer med de. Det er bare den koseligste blomsterbutikken jeg har vært i. Der har de egent bruderom hvor vi kan sitte i ro og fred og se på bilder av buketter og oppsatser og der kan jeg kle meg etter jeg har vært hos frisøren som er rett ved siden av. Helt perfekt rett og slett.
Det er ikke så langt fra kirken så vi får ta oss en ekstra kjørerunde før vi kommer til kirken bare for å få kjørt litt:P hehe..

Der sa jeg noe! Bil!! Det må vi finne ja! Har en vi skal spørre, men skal snakke med pappa om det!

Vi har funnet ut at uansett hvordan vi vrir og vender på det så er det dyrt å gifte seg. Alt koster så mye bare fordi det er bryllup, men vi klarer nok å komme rundt likevel!:) Dagen skal bli uforglemmelig!

Ingen kommentarer: