Velkommen!

Velkommen til vårt bryllup!
Vi gifter oss 1 august 2009 og her på denne siden kommer vi til å skrive alt om forberedelser frem til den store dagen:)
Selvfølgelig holder vi noe hemmelig;) Kan jo ikke avsløre alt. hehe..

mandag 22. juni 2009

Snakk om å bli overrasket!

hihihihihiiiiiiiiiiiii.................!!! Jadda, fikk litt å gjøre på lørdag jeg. Kan ikke si jeg kjedet meg til tross for at Espen sitt utdrikkingslag var i går!





Ble utdrikkingslag på meg også gitt!! :D

Svigermor kom rett før kl 10 for å hente Ann Helén siden det var avtalt at hun skulle passe henne. Jeg var ikke helt ferdig å pakke så hun hjalp meg litt. Rett over kl 10 ringer det på døren. Hvem kan det være mon tro? Der står det en mann jeg aldri har sett før så d første jeg tenkte var at han måtte ha gått feil, men.... neida, var meg han skulle til!! Han spør om det er jeg som er Cathinka og jeg svarer nølende ja! Jeg skjønner ingenting. Han sier han har et brev til meg som jeg måtte lese. Og når jeg får det så ser jeg det var min søster sin håndskrift så ting begynte å svirre oppi hodet mitt. Åpner brevet og det første jeg ser er "`SUPRISE SUPRISE" og DA skjønte jeg det!! Begynte å gråte med en gang for dette hadde jeg aldri trodd. Da hadde gutta kommet og hentet Espen en time tidligere og jeg var klar for å slappe litt av. Jeg måtte bare få på meg skikkelige klær og pakke med meg litt ting og tang i en sekk. Fikk på meg motorsykkel utstyr og jeg og mannen drar på en motorsykkeltur. Tror vi var rundt hele fana, ytrebygda og fyllingsdalen og jeg skjønte aldri hvor vi skulle. Vi ender til slutt opp utenfor en rimi butikk(mener jeg det var) på varden hvor alle jentene står og venter på meg .Og eg begynner slevfølgelig å grine igjen (og dette var IKKE siste gang) Får av meg utstyret og må ta på meg en russedress som min søster(forlover) hadde fikset hvor det står Thinka på ene benet og Bruden på andre benet. Så da var jeg russ for en dag(siden jeg aldri har vært russ). Vi starter med å synge inn to sanger i et studio der. Grusomt grusomt. Spesielt Britney Spears sin Ops i did it again. Dancing queen var bedre da, men.. hehe.... var morsomt ihvertfall.:) Drar etter det til sentrum hvor jeg og ene svigerinnen min(som e LETT med på alt), løper igjennom en bil siden det e en russeknute . Hele dagen måtte jeg samle autografer på dressen min og jammen ble den fylt opp. I tillegg solgte jeg MIN autograf for 10 kr hehe.. fikk faktisk solgt en del og på d meste fikk jeg 50kr for autografen min. For pengene måtte jeg på kondomeriet og kjøpe noe der. Endte opp med vaginakuler og penisring med vibrator hihi...

Møtte på mangen flere utdrikkingslag og bla. en eg kjente til. Så hun fikk jeg spise en seigeman fra nettingstrømpebuksen hennes og hun skrev hilsen på buksen min. hehe... På ene utestedet vi var på var det karaoke så jeg måtte jo selvfølgelig synge en del sanger. hehe.. sang først med en fyr som var på utdrikkingslag. Han var kledd ut som en dame og så ikke ut! hihi...

Vi var også på wasteland og løp rundt i mørke rommet og skjøt med laser på hverandre. Jeg tok helt av og bare løp rundt som en tulling der inne.
Ut på ettermiddagen tok vi taxi hjem til foreldrene mine(de e på ferie så min søster e der og passer katten). Der stelte vi oss. Jeg fikk bare sminke meg og skifte topp. Måtte fremdeles ha på meg russebuksen. De andre jentene hadde på seg hvite kjoler og de var såååå fine. Jeg hadde nevnt for min søster for en stund siden at jeg vil ha en jentekveld hvor alle går med hvite kjoler. hehe... Skjønningen min!!!
Vi spiste reker, min søster holdt en tårevåt tale til meg og jeg fikk et skrin med litt av hvert oppi. bla. ansikt og hår kur, sjokolade, graviditetstest og en haug med "piller" som sku hjelpe mot litt av hvert som lykkepiller, masepiller, romantikpiller mm. var også gult, rødt og blått kort. Dere kan vel hva gult og rødt kort er i fotball?! Brukes på samme måte hjemme hvis det er diskusjoner. Blått kort er "time out" :P Etter maten var det samling i sofaen og d ble jammen meg enda mer gråting på meg(og en del av de andre). Da hadde nesten alle skrevet brev eller kort til meg som de leste opp selv. Og det var så utrolig masse fint!! Har ikke ord! Den herligste var ene venninnen min som hadde laget en spå og i spåen stod d masse fint som presenterte meg! hehe... koooselig!! og d var bare sååå henne også;)
kremt kremt.... Det glemte jeg å si! Før disse brevene ble lest opp kom to av venninnene mine opp etter å ha brukt lang tid nede på badet og begynte å danse. Min søster hadde satt på en spes sang(husker ikke hvilke det var i farten) og jammen meg begynner de ikke å strippe hihihihi.... Gale venninner jeg har altså!! De tok av seg alt.Det var så morsomt å se på for det var så klønete og at de to stod der og strippet forran alle oss andre jenter synes jeg var kjempe tøft! Love U big time U two;)
I 24 tiden kom gutta opp til oss. Da hadde de mast lenge på om de ikke kunne få komme opp til oss for de ville så gjerne være med oss, men jeg ville at vi jentene sku få være litt alene og kose oss, men når de kom var d helt greit og d var såååå godt å se Espen. Han hadde hatt d kanon gøy han også. Ikke gjort noe flaut egentlig. Hadde rappelert, kjørt vannscooter, spilt paintball ihvertfall( e litt misunnelig på vannscooteren) hehe... Da gutta kom ble det full fest og det sluttet ikke før klokken var over 3 og vi måtte kaste ut de siste. Da var jeg så sliten at jeg ikke klarte å holde øynene åpen!

Dagen var bare helt perfekt! Jeg koste meg fra start til slutt. Har ikke grått så mye av glede på en dag som jeg kan huske. Kommer aldri til å glemme denne fantastiske dagen med mine aller beste venner!!!
De klarte ikke å drikke meg ut da, men d e ejg glad for. Hadde jeg vært drita så hadde jeg ikke hatt den gleden av hele dagen som jeg hadde! Var bare i en perfekt rus hele dagen.hihi...


TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FOR EN FANTASTISK DAG!!!! :D:D:D

EN STOR STOOOOR TAKK TIL NINA SOM HAR STELT I STAND ALT SAMMEN! ER BARE SÅ FANTASTISK GLAD I DEG!! ;)

Ingen kommentarer: