Velkommen!

Velkommen til vårt bryllup!
Vi gifter oss 1 august 2009 og her på denne siden kommer vi til å skrive alt om forberedelser frem til den store dagen:)
Selvfølgelig holder vi noe hemmelig;) Kan jo ikke avsløre alt. hehe..

mandag 12. januar 2009

Invitasjonene...

Da har jeg endelig kommet i gang med invitasjonene;) Tror jeg har funnet en måte å ha de på. Skal si det ikke er noe lett. Man vil jo ha de mest perfekte kortene som alle måper til når de ser så da må man vri hjernen gitt. hehe.. Tror ihvertfall jeg har funnet vår stil nå:) Så får vi se hva sluttresultatet blir.
Det er utrolig gøy når ting løsner så man får det til. Da blir alt så lekende lett igjen. Har strevd lenge med disse invitasjonene siden de betyr så mye for meg. Espen har vært en god støttespiller. Han har sagt "Ja" og "Nei" ;) hehe.. Er han fornøyd så er jeg fornøyd. Han er jo nesten mer kritisk enn meg:P

Kanskje en bitteliten smakebit kommer her etterhvert, men vi får se hva vi vil avsløre før de sendes ut.

Ingen kommentarer: