Velkommen!

Velkommen til vårt bryllup!
Vi gifter oss 1 august 2009 og her på denne siden kommer vi til å skrive alt om forberedelser frem til den store dagen:)
Selvfølgelig holder vi noe hemmelig;) Kan jo ikke avsløre alt. hehe..

søndag 16. november 2008

Brudekjole!

Jeg tror jeg har funnet ut hvordan jeg vil ha brudekjolen min nå!
På onsadag 12.nov. var mamma og jeg på Belle Amie hvor jeg prøvde brudekjoler. Det var bare helt fantastisk gøy og herlig! Den første kjolen jeg prøvde sa bare pang!!! Prøvde 4 kjoler til og den siste sa enda mer pang!!;) Som kanskje ikke alle har fått med seg skal en kollega av meg sy brudekjolen min;) Så det blir bare å prøve kjoler og ikke kjøpe. Så nå som jeg har funnet slik jeg vil ha den klarer jeg ikke å vente på å komme i gang med kjolen min!! Vi skal først på stoff og stil som har kommet til bergen!!!!! og finne stoff. Jeg vil ikke fortelle noe om kjolen for det må være en overraskelse til jeg kommer inn i kirken;) Det blir min helt personlige kjole som bare kun jeg har!!:D Det er så godt å vite hvordan jeg vil ha den!

Ingen kommentarer: